Mak & Ayah @ Nihon - Day 4

Posted by yusmEa Labels: ,

Hari ke-4, kami bwk mak ayah jln area Nagoya. Tp tak singgah by tmpt pun. Just pergi kedai kain Otsukaya nk tgk cotton Jepun. Tapi byk jugak borong. Mak beliutk mak dan adik2 en suami sekali. AKu pn beli jgk utk mama n adek. Ptu kirim kt mak bwk blk Msia. Nasib baik de ayah n mak,bole tlg tgkkn pilihan aku. Klu x nnt kena kutuk je sbb xpndai pilih. Hahaha..aku ni mmg bukan kaki shopping.Taste aku mmg xsame langsung dgn org lain.

Sempat jgk kami singgah Masjid Nagoya utk solat. Dpt jugak akhirnya tnjk k mak n ayah masjid yg ade kt Jepun ni. Blk sekali lagi singgah Aeon. Kali ni nak carik kasut futsal utk Ikhwan..adek bonsu en suami. Sekali aku n mak pun rembat sorg satu jgk. Yeayy dpt ksut baru! Blk rumah..solat maghrib n isyak.ptu keluar balk. Ayah request nk mkn lagi kt kedai Boshaki tu. Nk mkn before blk nasi beriyani n nan yg sedap.

Berlatar belakangkn rumah kami

At Boshaki Halal Restaurant

Thali Set

Mutton Beriyani

Mak & ayah menjamu selera

Kenyang tersangat2 la dat nite. Blk je rumah,mak ayah ters sart packing2. Esknya kami nk bergerak keTokyo. Tido semalam kat sane. Brg nk bwk blk mmg byk la, tambah dgn omiyage lagi. Tapi..nampaknya mak & ayah seronok sgt dpt shopping & jln2 kt sini. :)

0 comments:

Post a Comment