Kohai From Aisin

Posted by yusmEa Labels: ,

Happy Teachers Day to all teachers!!!


Semalam kami ade jemput kohai en suami yg same company dtg rumah with his wife. Dah lame asyik dok msg kt FB je, jumpenya tak pernah. Dia kerja kt Aisin jugak tp tak same dgn en suami la. So, aku pun suruh la en suami ajak dia n wife dtg rumah, bole berkenalan. Nama pun duduk dekat, Malaysian pulak tu kn. 

Kohai en suami ni name dia Syafiq. Dulu bljr kat Toyama Daigaku. Wife dia pulak, Jannah, ex- Nagoya Daigaku. Both them junior aku 2 thn. Hehe..terasa tua la pulak ktrg ni. Rupa2nya..Jannah tu ialah senior adik aku time kt sekolah dulu. Dulu adek ade pernah ckp psl ade budak sekolah die bljr kt Nagoya. Tapi mne la aku nk knal sbb bukan dpt jumpe semua org selalu pun. What a snall world.

Jadi..utk lunch smlm..aku buat nasi daging, ayam goreng berempah, air asam, & acar timun. Kpd Syafiq n Jannah, jgn serik2 dtg lagi rumah ktrg, Kore kara mo yoroshiku ne...


0 comments:

Post a Comment