Diari Ramadan 2011 - Day 1

Posted by yusmEa Labels: ,

Alhamdulillah..selesai dah satu hari berpuasa. First day puasa sbgai wanita mengandung. Hehe.. Keseluruhannya..ok je. Terawikh pun alhamdulillah dah selesai. Tak dpt berjemaah dgn en suami la tp sbb die blk lmbt. Xpela..weekend kte jemaah ek

Utk thn ni punye bulan puasa, en suami dah nekad sahur xnk mkn berat sgt. Sebab dia selalu klu mkn berat sahur, nnt perut berangin gile time keje sbb pas mkn tido blk. Yela..sahur kul 2pagi..xtido cmne pulak kn. Jadi..menu sahur tahun ni tukar jd mkn roti je. Stok roti mmg saikin ni beli byk je. Jom tgk menu arini :

Sahur 
Roti ngn peanut butter & madu
Biskut beberapa ketul
Air milo

Breakfast
Sambal sotong
Carrot goreng ayam
Smbal tuna (buat kering2 ala2 serunding, bekalan sahur esok)
Lettuce as ulam

En suami pun xde komplen xsedap perut arini. Hopefully ok jela sepanjang bulan puasa ni. Kpd semua..jgn lupe bertadarus ye..

2 comments:

  1. armouris

    lagi info tentang perut berangin di SIHAT SELALU - Masalah Perut Berangin

  1. yusmEa

    thnx for the info

Post a Comment