Diari Ramadan 2011 - Day 20

Posted by yusmEa Labels: ,

Hari ke 20, aku start masak utk berbuka lmbt sikit. En suami da keje, jd aku sorg je kt rumah nk tgg azan Maghrib. Masak lepas dah berbuka + solat Maghrib dulu. Masak simple je..Mlm pulak mkn momo. First time kot mkn buah peach ni. Nak belah pun xreti mule2. Hehe..dah la harga sebijik 200 yen. Tapi sebab nk rasa punya psl, beli la sebijik je. Kekekeke..Bau dia mmg wangi gile. Rasa..bole la, xmanis sgt, chodo ii.



Sahur
Roti
Air milo
Jem coklat

Berbuka
Nasi
Kari ikan buri + terung
Sayur kubis goreng

Moreh
Momo (Peach)
Kepek sukun (dah abes da sebalang)
Yogurt

Dah masuk 10 mlm terakhir Ramadan kn. Mari la kte same2 mengisi mlm2 terakhir ni dgn sebaiknya. Carilah Lailatul Qadar selagi kte masih bernyawa ni..

4 comments:

  1. Wani

    wat?br fes time?*_* akak almoz every week kot beli..tp bkn yg 200en *_*

  1. yusmEa

    hehe sebab momo mahal je kat sini k wani.sbb tu la br nk try..

  1. imm

    hahaha kelakar lak rse ko 1st time mkn momo.ak mse kt nihon kalu da msok jiki die,tiap2 hr ak mkn momo.hahaha kelakar lak rse ko 1st time mkn momo.ak mse kt nihon kalu da msok jiki die,tiap2 hr ak mkn momo.

  1. yusmEa

    hehe imm..aku sebab tgk momo mcm xbernafsu sebab tula xpernah beli.tp tbe2 aritu ms g fujisan, belambak je momo jual tepi jln.maka dgn itu terasa nk beli la pulak.hahaha

Post a Comment