Selamat Hari Raya Aidilifitri 2011

Posted by yusmEa Labels: ,

Selamat Hari Raya semua! Hehe..lmbt la pulak post entry ucapan raya. Maaf kalau ade salah silap & halalkan ape2 yg patut ek.

Tahun ni kami beraya di perantauan lagi. Kali ke 9 utk en suami. Huhu..tp nasib baik dia amek cuti time raya. Dapat la jgk aku beraya. Kalau x, dok umah sorg2 la gamaknya.

Seperti biasa, kami akan blk ke kampung halaman kami di Toyohahsi. Menyambut hari raya bersama semua muslimin muslimat yg ade kt sana. Kami berrgerak g Toyohashi pukul 6 pagi. Nasib baik kereta xbyk. Alhamdulillah dpt smpai tepat pada waktunya.Tahun ni lagi xramai org sebab semuanya blk beraya kt Msia. Skg kn tgh natsu yasumi kat daigaku (university). Walaupun xramai, tapi tetap meriah. Kami solat raya kat Takashi Koen. Lepas solat raya, ade jamuan pot luck dgn semua org Islam yg ade. Ade Indonesia, Bangladesh, Arab.. Meriah la jgk.






Lepas tu, of course la sesi bergambar. Semua sibuk je amek gmbr dgn family msg2. Kami pun sama la jgk. Tema raya kami thn ni, warna putih. En suami pkai bj time nikah aritu. Aku pulak, baju yg K Nie bg.





Semalam ade 2 open house. Kat rumah Abg Zam dan K Fatin lepas solat raya, and kat rumah K Rozi & Abg Wahid petangnya pulak. Kenyang xterkata la. Perut ni pun terkejut la sebab da lama xmkn byk2 mcm tu.

Apa2 pun, terima kasih kpd tuan2 rumah sebab memeriahkan lagi raya kami. Siap ade bekal lagi tu. Rezeki kami..

Last sekali, gambar wajib kami dpn rumah setiap thn. Hehe..




3 comments:

  1. アヌム ちゃん

    wah meriahnya raya dekat sana.ramai pun iye.family pun macam byk..huhu.cantik rumah yus.

  1. Nurmahani

    Mia perut ko dah nampak heeeeeeeee. Excited aunty madue heheh. Balik Msia, aku beli pressie utk baby ok! :)

  1. yusmEa

    hehe..wajib2. hadiah expired la tp.hahaha.miss u so much madue!

Post a Comment