Seharian Yg Agak Busy

Posted by yusmEa Labels: ,

Semalam sekali lagi hari yg penuh. Pagi2 lagi da gerak g Nagoya, en suamo nk renew lesen. Nasib baik xjauh. Smpai je, tgk ramai gile org beratur nk renew lesen pun. Dah setel kt registration, en suami pun terus la masuk dewan ceramah. Kat Nihon ni klu renew lesen kene dgr ceramah. Yg first time cm en suami ku kena dgr 2 jam. Dah lama sket, sejam, patu ade yg 30 mnt pun ade. Puas jgk aku menunggu kt kerusi tu. Da la mengantuk..sempat gak la terlelap. Nasib baik la ade iphone. Tp bateri pun giri giri je.







Ramai btul org beratur


Dah setel tu, ingt nk trs pegi Masjid Anjo solat jmt. Tapi xsempat la pulak. Jadi ktrg trs la pergi mkn sushi sbb pukul 3 nk g byoin pulak. Makan pun xdela byk sgt mcm selalu. Pstu blk rumah jap solat Zohor. Smbil2 tu dpt la berehat jp dlm setengah jam.

Then, trs gerak g klinik. Kali ni xramai sgt org kt klinik. Tapi agak lama jgk la check up. Maybe sebab da soro soro nk deliver kot. Macam2 doktor & nurse setsumei. Yg mne paham tu paham la. Yg xbape phm tu bt2 phm. Haha.. This timr dpt tgk gmbr baby 4D. Ya Allah..mulut mcm mulut ayah dia. Hehe..alhamdulillah baby sihat. Nnt psni da start check up seminggu sekali. Aku pun da kena start rajin blk bersenam or jln2 spy senang baby nk kuar nnt.



Our litle baby @ 35 weeks

Dah abes kt klinik, g kedai jap beli brg utk nk smbut besday en suami arini. Haha..susah plak nk buat surprise sbb aku ni mmg la xmampu nk bergerak sendiri g kdai.Jadi kena la dia ade jgk. Cuma suh dia p tmpt lain time aku nk beli brg.Hehe..padahal dia tau je kot aku nk buat kek bagai.Gomen ne en suami..nnt da kt Msia bole la org buat surprise utk awk.Skg..terima jela ape2 pun.

Blk, solat asar, trs baring. Xlarat gile rasa. Kaki sakit, perut sakit. Baby da sgt besar smpai xtau nk duduk mcm mne nk bagi selesa. Smpai maghrb aku tido. Teruk btul. Dinner en suami yg ready kn. Alhamdulillah syg ku ni rajin je time2 dah nk dkt deliver ni.Tq syg..padahal dia mmg selalu pun rajin bile aku mls.Hehe..

Semoga segalanya dipermudahkan Allah utk kami..



Posted using BlogPress from my iPhone

0 comments:

Post a Comment