Nak Pergi Kedai Tu & Ni

Posted by yusmEa Labels: ,

Owh my God! Makin tak tertahan2 la aku ni tgk mana2 blog org lain yg cerita psl makan. Telan air liur aku everutime tgk. Pastu pening nak mkn apa. Haha..setakat ni..dah ade dekat seratus nama kedai / restoran kat Msia yg aku dah sebut kt en suami nak ajak pergi mkn once kami blk Msia nnt. Dia smpai pening nak layan. Siap kata..buat la list..nnt blk Msia senang. Haha..perli nampak. Tapi aku memang xleh tahan la tgk kedai2 yg best. Masa kt Msia aritu xberapa maju sangat nak pergi sana sini sbb kerja agak bz. Pstu..duduk pun kat Teluk Panglima Garang tu ha..Jauh kot nak pergi sana sini. Terpaksala tgg weekend. Tu pun bukan selalu free.. Ade je aktiviti dgn family. So..insya Allah klu ade rezeki..blk je Msia nnt..sebelum start bz2, nak serang setiap kedai yg dah berlegar2 nama dia dlm kepala otak aku ni. Hihi..no need la list syg..Isterimu ni mesti ingt punya sebab nafsu mkn memang tersangat2 la. Tak habis..awk kan ade..hihi

0 comments:

Post a Comment