Sekejapnya Da 3 Minggu..

Posted by yusmEa Labels: ,

Sat je rasa..da 3 minggu. Mama pn da blk hari Ahad. Sedih mmg x terkata la. Masa anta kt Kansai Airport tu, lps je dorg masuk, trs kate kt en suami..nk nanges bole x? Hehe..rindu je rs kt dorg.Terus rasa sunyi je rumah. Selalu ade je suara ayah, ma + adek.

Jadi semalam bermula kehidupan aku + Iyaad je brdua kt rumah. Papa nya, ape lg, keje la. Harap2 aku bole handle Iyaad dgn baik, dan semoga kami sentiasa sihat spy xde sape2 pn yg susah nnt. Mulai saat ni jgk aku kne start masak sndr. Nasib baikla en suami sgt la baik dan ringan tulang. Tolong aku bt mcm2 keje rumah. Basuhkn bj ktrg n baby, sidaikn kain before g kje.. Mmg sgt brtuah aku dpt en suami yg sgt la bertnggungjwb ni :)

Haihh..rasa nk blk Msia skg jgk je..

Before mereka blk

Ape daa ummi trkangkang

Iyaad sedih ke Tok Mama n Tok Ayah nk blk..

Nnt jumpe Tok Ma blk thn dpn ye..

Bye Ma, Ayah & Adek

0 comments:

Post a Comment