Mera Mannnnnn

Posted by yusmEa Labels: , ,

Hahaha..aku ade terbaca satu entry dlm blog from my ex-senior kat SSP dulu. Really makes me feel like wanna write something in this blog yg dah semakin sepi. Semua ni gara2 entry psl filem2 Hindustan yg jadi kegilaan hampir semua org kat Msia satu masa tak lama dulu. Time tu, aku br nak meningkat remaja..cewwaahh. Rasanya time tu start masuk sekolah menengah. Jangan ingt duduk kt asrama xbole layan cite2 Hindustan beb. Zaman kegemilangan Shah Rukh Khan time tu. Tapi aku xde la minat SRK sgt. Aku more tu Aamir Khan..hahaha..serius gile Aamir Khan mcm ape je. Rasa2 mcm satu batch aku tau yg aku die hard fan Aamir Khan.

Kiranya, time tu kalau hari Sabtu ade cite Hindustan kt TV3 pukul 2pm kn, mmg penuh la Bilik Rekreasi A&B dgn makhluk2 yg memang kaki Hindustan. Smpai intai2 dr luar bilik tv pun ade. Aku pun selalu jgk la menyempit2 dlm bilik tu nak layan jiwang. Hahaha..budak2 batch aku yg lain yg kaki Hindustan antaranya Hanisah Kiyai, Rifhan, Sakina, kompem jumpe dorg punye la kt tempat yg sama pada waktu yg sama..hahaha serius penuh bilik rek tu.

Patu masa form 2, batch ktrg siap buat persembahan tarian lagu Koi Mil Gaya from Kuch Kuch Hota Hai. Leader dia tak lain xbukan, si Sakina. Memang best la time tu, tapi aku sekadar penonton. Segan nk menari sebab xpandai. Hahaha..ingt lagi Sakina suke gile ckp Hindustan. Smpai ms f5, ktrg selalu karaoke lagu Hindustan time prep. Kahkahkah..layan habis.. Masa f2 jugak cite Mann by Aamir Khan & Manisha Koirala keluar. Ya Allah..aku punye la tak terhingga minat cte tu smpai hafal dialog, tarian, lagu..semua la. Ingt lagi aku ajak Yan Syaz overnight kt rumah aku. Patu layan cte Mann same2..Ntah bape juta kali la aku tgk. Patu, time praktis basketball ptg2, smbil2 praktis, sempat lagi aku nyanyi2 lagu cte Mann smbil tiru gaya dorg menari. Kesian la budak2 basketballer yg kena layan aku time tu. Hahaha..


Tuptup aritu tbe2 budak batch aku Yana post kt wall FB aku. Dia kate dia br tgk cte Mann the night bfore. Trus tringt aku. Hahaha..nmpk sgt aku mmg gile Mann time sekolah tu smpai ramai benar la org ingt kegilaan aku tu.Tapi serius la..cte Hindustan zmn2 dulu sgt best ;a compare dgn skg yg dah makin xgemilang. Hihi..aku rasa last sekali aku gile Hindustan ni, time cte Mujhse Dosti Karoge, lakonan Rani Mukheji & Hitrik Roshan. Tu pun lepas dgr kaset Jain yg dia bwk g sekolah time tu. Aku pun, xlepas peluang, mmg layan gile lagu2 cte tu smpai hafal la. Haihhh..lagha sungguh. Hahahaha...


Anyway, kenangan zmn dulu2 mmg sgt best la. Rasa nk balik ke zmn sekolah yg sgt saiko! Rindunya!!

0 comments:

Post a Comment