Tron

Posted by yusmEa Labels:

Go to fullsize image
Sabtu haritu, aku dan en suami pergi Jusco kt 東浦. Walaupun da banyak kali sangat kot pergi situ, tapi xpernah la nak bosan (kalau bosan pun buat2 xbosan). Ape tujuan ek..sebenarnya nak pergi koen(taman) berdekatan jusco tu. Alang-alang,pergi la jusco. Ada la jugak benda nak cari kat situ. Jalan punya jalan, termasuk la ke Toho Cinema. Kitorang ni selalu sgt masuk dlm tmpt wayang tp xpernah pun tgk. Selalu cerita tak menarik. Tapi tgk2 ada la Robin Hood, Shrek dan Tron. Menarik jugak. tapi..nak murah punya pasal..sanggup tgg movie yg after pukul 8pm. Haha..TRON. Aku sebenarnya xpernah tau pasal Tron ni. Tapi layan jela. Da la 3D..xselesa betul pakai spek 3D tu. Da la aku pakai spek..berganda2 spek aku. Sakit mata, xselesa, pandangan cm terbatas. Macam2 la..Cerita tu..bole la tahan. Takdela menarik sangat pun. En suami kata..dia da tak nak da tgk 3D movie. Tak best!!

1 comments:

  1. :: insyirahismail ::

    bestnye...
    awan nk sgt tgk cite ni...

Post a Comment