Shopping!!

Posted by yusmEa Labels: , ,

Owh..walaupun aku ni bukan la kaki shopping, tapi sekali sekala dapat beli barang sgt gembira kot rasanya. Lagi2 la xkeluarkan duit lgsg =P. Last weekend kami pergi jalan2 kawasan Nagoya lagi nak cuci mata. Actually da lama da ajak en suami pergi satu kedai kain ni. and hari tu pun ada kawan2 dari Toyohashi ajak pergi tapi dat time tak berkesempatan. Disebabkan weekend tu sangat2 ii tenki (cuaca baik) maka kami pun bergerak la ke Otsukaya, satu kedai kain yg besar kat Nagoya. Unexpectedly, masa nak masuk parking pun kene beratur sampai tepi jalan besar. Haha..rupa2nya kedai ni sangat terkenal ek. Aku je yg kurang tau kot sebab xminat kain2 dan juga xminat shopping. Lagi pun..sekarang tgh ada sales besar2an sampai tgh bulan December ni.

Maka..kami pun berjalan2 la dalam kedai. Agak blank jugak la sebab kedua2 kami ni tak tau cara nak beli kain. Hahaha..ape laaaaa. Nanti kalau beli mesti ada je ahli keluarga yg kutuk xcantik. Hehe..Sebab nak bagi semua org puas ati..so we snapped a few photos for them to see. Nanti diorang pilih la sendiri. Kedai ni xdela jauh sgt..bole datang lagi. Disebabkan lawatan ke kedai ni kali ni adalah utk survey2 je..maka xbanyak la kain yg kami beli. I just bought one for me =) Bila nak jahit pun xtau.

Next station is Noritake no mori. Ini kali kedua kami pergi ke sana. Ramai betul org sebab cuaca sgt baik. Da la pemandangan dlm kwsn ni pun best. Kami pun jalan2 la ambil2 gambar selain membelek2 pinggan dalam kedai tu. Fuhh..rambang mata dibuatnya. Tapi en suami lagi la..lebih dari aku. Aku mana2 pun ok..kalau ikut cara aku, mana aku suka terus grab and pay. Haha..tp tidak pada en suami ku yg begitu teliti. Nak beli tu belek gila-gila nak tengok ada calar tak. Hehe..beruntung aku dpt suami mcm ni. Harap aku......






Walaupun aku sampai da penat tak terhingga, dengan sakit perut lapar semua tapi sgt berbaloi la sebab dapat beli beberapa keping pinggan utk masa hadapan. Insya Allah, ada masa ada rezeki akan datang lagi..

0 comments:

Post a Comment