Fall Weekend

Posted by yusmEa Labels: ,

Aki @ Autumn @ Fall da soro2 berakhir. Da nk masuk winter da. Tahun ni, kami x dapat join ramai2 pergi kouyo mcm selalu sebab ade budak tecik ni. Rasa malas nk bwk g kwsn2 hutan mcm tu. Tapi sebab nk amek jugak gmbr kenangan aki thn ni bersama Iyaad, so, ktrg carik jgk la kwsn yg agak ok utk bergambar bertiga. Last2, pilih Higashi Koen Okazaki, lebih krg 30 mnt dr rumah. Tmpt tu mcm taman yg besar, ade zoo semua. Tapi..ktrg x g pun zoo tu..just jln2 kt tmn amek gmbr je.

Disebabkn hari Sabtu tu ptg baru cerah sket sbb dr pg hujan, maka ktrg g pun da agak lewat la. Hari xberapa cerah sgt pun. Tapi sebab hari Ahad en suami kena kerja, jd kena jgk g hari Sabtu tu. Dapat la akhirnya bergmbr dgn Iyaad bertiga. Tapi penat jgk dukung dia ni sebab da makin berat. Kena beli stoller cpt2 ni papa..hehe






3 comments:

  1. アヌムちゃん

    merahnyaa daun..nice pic...nxt pic boleh amik gmba btiga dgn iyaad men yuki..heee

  1. yusmEa

    tula..merahkn daun. tp xtau la dpt x amek gmbr ngn yuki. xpe ke ek nk bwk iyaad g tmpt yuki

  1. εïз mummyHaza εïз

    cantik daun2 merah tu... :)

Post a Comment