Back to normal..?

Posted by yusmEa Labels: ,

Assalamualaikum wbt to all

Im back! Alhamdulillah..CPU baru sudah sampai. Jadi kehidupan aku pun back to normal..erk..really?? Not really la...Ade beberapa perkara lagi psl CPU ni yg masih belum selesai. So kadang-kadang, kena bagi laluan utk dibaikpulihkan. Anyway, walaupun masa mula-mula CPU meragam haritu, aku rasa macam dunia ku akan menjadi bosan sebosan-bosannya, tapi aku berjaya buktikan bahawa itu tidak benar. Haha..bosan tak dapat main game kt FB tu memang la ada. Tapi..nasib baik di zaman canggih dan serba berteknologi ni segala kelengkapan hidup di penuhi internet. Jadi..kenalah gunakan dgn sebaik-baiknya. Pertama sekali, iphone. Walaupun agak kurang memuaskan nak carik pelbagai resepi dan nak baca blog org, tapi at least..terubat jgk la kebosanan aku.

Kedua, TV la. Dah ada tv canggih bole sambung internet, gunakanlah. Apa lagi..layan la cerita-cerita kt Youtube..

Jadi kesimpulannya..hidup aku sama je mcm-mcm mana pun. Cumanya..aku memang kompem semakin malas. Gerak pun makin kurang..jadi lemak pun bertambahlah. Ish..aku kena tanam semangat dan azam baru ni. Tak bole dibiarkan..hidup mesti betul2 normal.Bangun2!!



Owh..mlm ni nak pergi makan nan kat kedai halal. Bestnya!

0 comments:

Post a Comment