Welcome March!

Posted by yusmEa Labels:

Yeay da bulan Mac. Hehe..sket je lagi. Kepada yg da tau dan yg xtau, kami da nk pulang ke tanahair April ni. Sgt seronok!! Rindu family & kwn2 sgt2!! Skg of course la ktrg tgh bz mengemas rumah. Barang nk kne anta 17hb ni. At first, mmg agak ssh nk mengemas dgn khadiran budak kecik yg teramat mnja ni. Tapi, ktrg buat sikit2 tp2 mlm after en suami blk kje, maka agak brjaya la nk siapkn semua. Skg tggl sket je lg nk kms2 brg2 yg trtinggal2. Tu pun dok risau kot ade lg yg menyorok yg xnmpk. Harap2 semua ok & xde mslh nnt.

Cuma rasa sedih la sket. Pasni da xdpt tgk bangumi yg aku lyn tiap2 mgg. Uwaaaaa.. Tapi xpe..kebahagiaan lebih besar menanti kt Msia insya Allah. Iyaad pun dpt la jmpe atuk, wan, dgn semua sedara mara yg dia xpernah jmpe lg :)

3 comments:

  1. E-na Art Studio

    yus brg2 shipping dgn sape..brp kos...bawa balik kete?

  1. madoct10

    seronok kan.

  1. F. Hanim M.

    waa...balik malaysia terus dah?

Post a Comment