Soubetsukai Toyohashi

Posted by yusmEa Labels: ,

Sabtu mlm lepas ade soubetsukai utk student yg da grad kt Toyohashi dai. Ramai gak yg grad thn ni trrmasuk master n phd. Thn ni agak lain sket dr thn2 sebelumnya mjls farewell ni. Siap ade tema lagi "Black & White". Kalau x ikut kn, jd lain dr yg lain plak.Haha..bantai jela pkai ape yg ade tertinggal lagi sisa2 baju yg blom kemas tu. Ingt nk carik bj baru utk Iyaad. Tapi, xde plak yg berkenan di hati. Iyaad pn tibai jela bj yg ade. Makanya, ktrg pkai bj2 yg ade jela. Xpela, asal ikut tema.

Makanan pihak penganjur da tempah dr shokudo gakko. Yela, skg dorg ade ade halal food kt shokudo. Senang. Ktrg bwk mknn2 tambahan jela. Ade cabutan bertuah jgk. Utk dpt hadiah cabutan bertuah tu kena jwb soalan2 yg disediakan. En suami bertuah plak mlm tu nama berjaya dicabut & dpt jwb dgn btul.

Ktrg pun dpt gak hadiah sebab da nk blk Msia. Ade 2 shakaijin yg nk blk march april ni. En suami & paklan. Ade la sesi dorg kne bg ucapan pendek gak. Hehe..kompem2 en suami ku kincho tak hengat kt depan tu walaupun pendek je ckp sbnrnya.

Ktrg xbawak kamera so xdpt la amek gmbr byk2. Tambah plak mlm tu iyaad agak moody. Hehe.. Harap belas ihsan org tag kat FB jela. Ade satu je gambar keluarga berjaya diambil guna Iphone ku ini. Bole la dr xde..

Thnx kpd pihak penganjur sebab x lupa kat kami jgk. Kpd yg da grad, onedetou. Insya Allah ade rezeki kte jmpe lagi kt Msia

En suami berucap
Us in black & white

2 comments:

  1. εïз mummyHaza εïз

    ooo sudah nak pulang ke m'sia yek.. tahniah sebb dah grad kat sana.. :)

  1. yusmEa

    aah ktrg nk blk da.tp da lme grad.hubby kje plak kt sini ps abes bljr

Post a Comment