Maju selangkah lagi

Posted by yusmEa Labels:

Yeayyy selangkah lagi sudah menuju ke matlamat utk pulang. Barang2 da dihantar ke kontena yg nk bwk brg ktrg tu Sabtu lepas. Sebab brg nearly 4m padu, jadi kene la sewa lori nak angkut semua brg tu. Ingt nk mntk tlg kohai yg dok area cni,tp dia keje plak mlm tu. Sian plak nk kacau, jd en suami terpaksa angkat barang sendiri dibantu oleh isteri beliau sket2. Nasib baik Iyaad da x byk ragam sgt.

Tapi sian kt en suami. Da la mlm sebelumnya tdo lmbt nk setel kn brg2 tu. Pg bgn awal plak. Angkat brg yg berat sorg2 lg. Hujan plak tu dat day. Ingt malas nk ikut sebab nak bawak Iyaad semua rasa mcm payah. Tapi, x sampai hati plak tgk en suami bt semua sndr. So, ikut jela. Bole teman dia yg agak takut bawak lori tu. Da la x biasa, dgn hari hujan, jln pn x berapa tau.

Alhamdulillah semua selesai jgk. Barang pn ok. Harap2 xde masalah la sampai ke Msia nnt. Bile rumah da lapang ni, da bole stat kemas step kedua plak. Nk kena asingkn mne nak kasi org, or nak buang. Adehh tp baju ade selonggok tak basuh lg tu. 2,3 ari ni ujan je...



Iyaad tdo je dlm lori

4 comments:

  1. Jaffrey

    selamat pulang puan yus dah kuarge ke tanah air tercinta. semoga selamat sampai hendakNYa. hehehe.

  1. アヌムちゃん

    Waa best2 dh siap anta brg2 sume..kte ni tgh bkemas lg.pntnyela nk packing brg huhu..

  1. yusmEa

    jep : aminn..thnx jep!

    anum : da kompem tarikh blk ke? brg anum x byk kot.hehe selamat mengemas..

  1. Miss Liamsey

    byk nye brg!!

Post a Comment