Puasa & breastfeed

Posted by yusmEa Labels: ,

Dugaan betul memerah susu bulan puasa ni. Susu memang kompem la x sebanyak selalu. Hari2 x puasa pun susu ckp2 mkn je utk Iyaad. Bile perah susu kt opis, rasa mcm sedih je sbb x semeriah selalu. Tapi kena usaha jgk demi Iyaad. Nasib baik Iyaad da mkn bnd lain. Dpt jgk cover klu x cukup susu. Kalau bole, dan seboleh2nya, aku xnk bg susu lain kt Iyaad. Kena usaha mcm2 lagi ni sbb stok susu mmg sgt la merundum.

Kpd semua ibu2 kt luar sana yg sama2 berusaha memerah demi anak tersyg di bulan yg mulia ini, ganbatte!!!! Jgn putus asa!!

3 comments:

  1. Aya

    hehe..samelaa kite. tgh pam nk buat stock b4 masuk keje blk ni.

    chaiyok2!

  1. εïз mummyHaza εïз

    Selamat berpumping.. :)

  1. madoct10

    Yus...jangan putus asa ek.. KakTi boleh..Yus juga boleh. Masa bulan puasa dulu memang takut susu down, tapi usaha dan usaha dan usaha. Alhamdulillah, sepanjang bulan puasa langsung tak kurang susu... Kti amal minum Performance Drink+MilkShake+ESP time sahur. ALhamdulillah mampu bertahan. Tapi masa tu tk mkn supplement basic lagi.

Post a Comment