Stress

Posted by yusmEa Labels:

Salam to all

Sejak kebelakangan ni rasa sangat down dan stress je. Bila tgk org lain mcm ala2 da semakin berjaya ke,
mesti rasa down. Aku ni xbuat apa kt rumah..makan tido je. Membina lemak..haihhh~ Carik baito..sume xberkenan di hati. Mcm la pulak nk kene pikir. Adoiiii...buang la perasaan ni jauh2. Sebenarnya aku tau byk benda boleh buat. En suami selalu kata..byk perkara boleh buat..jgn nanti bila dah xde masa baru menyesal sbb byk buang masa. Hehehe..tp..sangat xbermaya nak meneruskan apa2 usaha kerana:
1) malas
2) xde mood
3) xbestnya buat pape bila duduk sorang2 kat rumah

Xpela..setiap kejadian ada hikmah disebaliknya. Insya Allah ada perkara yg lebih baik utk aku tu nnt..
Ganbare!!!!!!!!!!

4 comments:

  1. Queen4ADay

    ^_^ ganbarre!
    p/s:akak nk dok umah T_T..xnk jauh ngan suami..waaaaa

  1. nadia

    k nadia dah rasa yus..satu yg pasti,manusia memang tak pernah puas.kang kena kerja mula la terkenang2 time hima nih..hehe.ganbarou!

  1. yusmEa

    K Wani : Arigatou!!hehe..mmg la bes dok umah..tp lama2 jadi sgt2 stress.hahaha

    K Nadia : tula..org kalau rs xbes je..mesti org pikir K Nadia n sape2 jela yg sama mcm org.semua org bole survive..org pun bole kn.hehehhe..mari kte berusaha sama2

  1. Aya@Pansy Princess

    yus.. buat movie marathon laa.. xpun khatam drama jepun.. hehe :)

Post a Comment